Werkwijze

Ons systeembeheer gebeurt in nauw overleg met de klant. Hoewel we uiteraard zoveel mogelijk gestandariseerd werken, is er altijd ruimte voor specifieke wensen en omstandigheden.

Laat dat maar aan ons over!

Wij zijn er om u zo veel mogelijk van dienst te zijn en niet andersom.

Systeembeheer

U kunt bij ons terecht voor ondersteuning op het gebied van hardware, software en netwerken. Enkele voorbeelden van onze dagelijkse werkzaamheden zijn:

Tevens kunt u bij ons terecht voor de aanschaf van nieuwe hard- en software, welke volledig naar uw wensen en eisen kunnen worden aangepast. Of u kiest er voor ons een voor uw bedrijf custom-made softwarepakket te laten ontwerpen. Door onze flexibele instelling en
uitgebreide kennis behoort ‘alles’ tot de mogelijkheden!

Er zijn verschillende onderlinge samenwerkingsverbanden mogelijk, variërend van éénmalige telefonische ondersteuning tot het afsluiten van een servicecontract, waarbij wekelijks uw bedrijfssystemen gemonitored worden. Uw bedrijfscontinuïteit is van het grootste belang voor ons en het motto “beter voorkomen dan genezen” is absoluut van toepassing binnen de ICT. Met het servicecontract bent u er onder andere van
verzekerd dat u bij onverhoopte storingen snel en accuraat geholpen wordt om binnen de kortst mogelijke tijd weer up and running te zijn, 7 dagen per week en 24 uur per dag!